Pastaruoju metu vis dažniau išgirstame pranešimų apie sukčių atakas prieš „Smart-ID“ programėlės naudotojus, kuomet nusikaltėliai randa įvairių būdų įtikinti klientus įvesti prisijungimo kodus ir tokiu būdu akimirksniu ištuštinti klientų sąskaitas bankuose. Nors šiuo metu yra taikomasi į „Smart-ID“ programėlės naudotojus, tačiau ši informacija aktuali ir mobiliojo elektroninio parašo priemonių naudotojams.

Norėtume atkreipti dėmesį ir paraginti šių priemonių naudotojus būti atidžius ir neprarasti budrumo, nes nuo jų atliktų veiksmų priklausys ar sąskaitos bankuose bus apsaugotos, ar savo sėkmingu grobiu galės džiaugtis sukčiai.

Siūlome keletą svarbiausių patarimų į ką turėtų atkreipti dėmesį mobiliojo elektroninio parašo priemonių ir „Smart-ID“ programėlės naudotojai, kad išliktų saugūs, savo mobiliajame telefone gavę prašymą įvesti PIN kodą:

1. Jokiu būdu neįvedinėkite PIN kodo, jeigu patys neinicijavote banko transakcijos ar kitos elektroninės paslaugos.

2. Atkreipkite dėmesį į telefono ekrane matomą paslaugos teikėjo pavadinimą.

3. Įsitikinkite, kokį veiksmą ruošiatės atlikti.

4. Tik įsitikinę (sulyginę paslaugos teikėjo rodomą kontrolinį kodą su telefono ekrane atvaizduojamu kodu), kad tai yra Jūsų inicijuojama norimo paslaugos teikėjo elektroninė paslauga, įveskite prašomą PIN, PIN1 ar PIN2 kodą Jūsų norimai operacijai patvirtinti.

Taip pat rekomenduotume nepamiršti ir kitų svarbiausių saugumo patarimų, apie kuriuos elektroninio parašo naudotojams jau rašėme anksčiau Kaip saugiai pasirašyti elektroniniu parašu interneto svetainėse.