Asmuo, turintis kvalifikuoto elektroninio parašo priemonę, gali naudotis elektroninėmis paslaugomis specializuotose informacinėse sistemose ir bankuose, taip pat pasirašyti elektroninius dokumentus, kurie turės tokią pat teisinę galią, kaip ir pasirašyti ranka (pvz., teikiant prašymus ar skundus valstybinėms įstaigoms).
Specializuotos informacinės sistemos:

  • Elektroniniai valdžios vartai
  • VĮ Registrų centro klientų savitarna
  • Nekilnojamojo turto kadastras ir registras
  • Juridinių asmenų registras
  • Adresų registras
  • Elektroninė gyventojų aptarnavimo sistema EGAS
  • Elektroninių pažymėjimų tvarkymo sistema EPTS
  • ir daug kitų...

Pasirašant bus reikalingas PIN kodas, įsitikinkite, kad jį turite. Taip pat būtina, kad Jūsų elektroninio parašo sertifikatas dar galiotų. Norint naudotis sertifikatu, jį reikia atnaujinti kas 3 metus.


Pirmiausia pasiruoškite kompiuterį, atlikdami šiuos veiksmus:

Java diegimas (paspauskite):

Asmens tapatybės kortelės nuskaitymo programinės įrangos diegimas (paspauskite):

Kaip pasirašyti dokumentą elektroniniu parašu? (paspauskite).

Jūs jau turite elektroniniu parašu pasirašytą dokumentą 😊