Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) suteikė Migracijos departamentui prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos leidimą nuo 2025 m. lapkričio 13 d. teikti kvalifikuotų elektroninio parašo sertifikatų sudarymo paslaugas.
Migracijos departamentas, kaip kvalifikuotas patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjas, nuo šiol sudarys kvalifikuotus elektroninio parašo sertifikatus Lietuvos Respublikos piliečiams, valstybės tarnautojams, vidaus tarnybos sistemos pareigūnams ir elektroniniams rezidentams. Šia diena Migracijos departamentas perima kvalifikuotų elektroninio parašo sertifikatų sudarymo paslaugos teikimą iš Asmens dokumentų išrašymo centro prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, užtikrindamas nenutrūkstamą ir nuoseklų paslaugų teikimą.
Kvalifikuoti elektroninio parašo sertifikatai įrašomi į asmens tapatybės korteles, valstybės tarnautojo ir vidaus tarnybos sistemos pareigūno tarnybinius pažymėjimus, taip pat į elektroninio rezidento elektroninės atpažinties ir elektroninio parašo priemones. Šie sertifikatai leidžia asmenims pasirašyti elektroninius dokumentus kvalifikuotu elektroniniu parašu, kuris teisės aktuose prilyginamas ranka rašytam parašui, ir saugiai naudotis viešosiomis bei privačiomis elektroninėmis paslaugomis Lietuvoje ir kitose Europos Sąjungos valstybėse.
Perėmęs kvalifikuotų elektroninio parašo sertifikatų sudarymo paslaugą iš Asmens dokumentų išrašymo centro, Migracijos departamentas ir toliau užtikrins patikimą ir saugų šios paslaugos teikimą, laikydamasis Reglamento (ES) Nr. 910/2014 (eIDAS), nacionalinių teisės aktų ir RRT nustatytų reikalavimų. Taip užtikrinamas paslaugų gavėjams svarbios infrastruktūros tęstinumas ir tolesnė valstybės skaitmeninių paslaugų plėtra.

